Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Isnin, 29 Oktober 2012

PERKHIDMATAN ELEKTRIK

PENGENALAN SYARIKAT

CAHAYA AMPANGAN SDN BHD adalah sebuah syarikat yang ditubuhkan pada 26hb September 1996. Ia adalah sebuah syarikat yang dikendalikan oleh 2 orang pengurus yang berpengalaman dan bertauliah. Syarikat ini mempunyai pemilikan saham 100% bumiputera.
Syarikat ini berkelayakan dalam bidang kerja-kerja elektrikal seperti :-
  1. Kerja-kerja maintenance.
  2. Pendawaian satu fasa dan tiga fasa.
  3. Surface dan conceal wiring.
  4. Trunking dan conduit wiring.
  5. Kerja-kerja menanam kabel.
  6. Kerja-kerja pemasangan lampu jalan serta hiasan.
Syarikat ini berpengalaman membuat kerja-kerja elektrik di syarikat swasta, perumahan dan bangunan kerajaan seperti Majlis Perbandaran Nilai, Majlis Perbandaran Seremban, Majlis Daerah Jelebu, Klinik Pergigian, Sekolah, Jabatan Kerja Raya dan banyak lagi.
Diharapkan pada masa akan datang syarikat ini diberi kepercayaan, peluang serta sokongan dari mana-mana pihak yang terlibat....
Pada awal tahun ini syarikat telah menganti nama syarikat kepada PERKHIDMATAN CAHAYA AMPANGAN dan menjalankan beberapa perniagaan selain daripada elektrik.

PENGALAMAN KERJA
  1. Membuat dan menyediakan pelbagai jenis pendawaian seperti conduit, trunking, cable tray, ducting, conceal satu fasa dan tiga fasa di bangunan kerajaan, swasta dan rumah persendirian.
  2. Melakukan kerja-kerja pemasangan dan penyelenggaraan penghawa dingin serta "cooling tower".
  3. Membuat pengujian pendawaian mengikut peraturan I.E.E, membaikpulih kerosakan dan menyelia serta menyiapkan kerja-kerja mengikut spesifikasi Suruhanjaya Tenaga yang telah ditetapkan.
  4. Melakukan kerja-kerja merentang kabel bawah tanah dan membuat penyenggaraan kabel bawah tanah serta kerja-kerja talian atas pada voltan rendah.
  5. Melakukan penyenggaraan berjadual ( preventive maintenance ) di pencawang-pencawang elektrik.
  6. Membuat kerja-kerja senggaraan "stand by genset"

NOTA PENTING :-

* Ingin submit borang untuk kemasukkan meter baru atau meter yang telah lama cabut boleh berurusan dengan kami. Segala urusan daripada urusan borang sehinggalah submit kepada pihak TNB kami boleh membantunya.
* Boleh hubungi saya samada tel,sms atau whatsapp : 011-22009336


1 ulasan:

  1. Sila Hubungi :-
    019-2483639 ( Mohd Amirudin )
    012-3335373 ( Hasrul Affendi )

    BalasPadam